»Razstavljena dela so po eni strani rezultat raziskave formalnih zakonitosti fotografskega medija, še posebej svetlobnih učinkov, tonskih vrednosti in kontrastov, po drugi strani pa so vizualni odraz njunega osebnega videnja sveta, introspekcije in dobrega poznavanja zgodovine fotografije ali umetnosti.«
»Iz kaosa ustvarja red, ki je odslikava njegovih osebnih misli ter pogledov na življenje in svet, kar lahko jasno razberemo tudi iz njegovih zadnjih fotografskih sklopov Izvor, Red in Theatrum Chemicum.«
»Cenim prvobitno, klasično, črno-belo fotografijo in se izogibam postprodukcijski obdelavi.«
»To je fotografija, ki dejansko obstaja na filmu in papirju in ni le niz ničel in enic.«
»Na tej razstavi sem prvič uporabil aluminij kot podlago in s tem sem po mojem mnenju dosegel eno novo 'kvaliteto' kot en spoj starega in novega sveta.«
»Pivka ne zanima 'toliko sam posnetek, ki ga naredi s kamero, ampak se ta čarovnija pri njem začne po tem.'«
»Bistvo svoje fotografije vidi šele v temnici.«
»Herman Pivk vztrajno razvija prepoznaven slog, potopljen v monokromne naplavine nedoločljivega časa, ki je toliko včerajšnji, kolikor je današnji.«
»Tukaj namreč fotoaparat ni vpleten v prvi del procesa.«
»S hibridnim mislimo postopke, kjer so v neki fazi fotografije posnete z analognimi aparati in pozneje digitalizirane.«
»Črna in bela sta barvi fotografije. Zame simbolizirata alternative upanja in obupa, ki jim je človeštvo za vedno podvrženo.«
»V vsebinskem smislu gre za raziskavo, s katero želimo predstaviti različne pristope sodobnih avtorjev k mediju, ki so mu pred časom napovedovali izumrtje.«
»Pogosto na videz nekadrirana fotografija daje občutek nepredvidljivosti in gledalca nemudoma potegne v dogajanje na fotografijah. Brutalna resničnost teh fotografij gledalca ne pusti ravnodušnega.«
»Moj moto je 'no crop, no photoshop'. Odkrito povedano, tudi zato, ker se mi preprosto ne ljubi. No, pravzaprav tudi ne znam (smeh).«
»Sam sem si fotoaparat s filmom omislil, potem ko sem po enem mesecu od nakupa izgubil precej drag digitalni fotoaparat. Potem sem si preprosto nabavil aparat za enkratno uporabo, kar je bila pač prva rešitev, vendar sem posledično začel kar nekako drugače dojemati fotografijo. Tako da je iz nečesa slabega izšlo nekaj, kar danes vidim kot eno boljših stvari, ki so se mi zgodile.«
»Neumorno sprehaja svoj fotoaparat in lovi urbane motive. Mesto doživlja skozi objektiv in spremlja njegovo spreminjanje v času.«
»Vrača se na iste lokacije, ki so se sicer z leti res nekoliko spremenile, a je še zmeraj vse tukaj, na istem mestu.«
»Bolj ga privlači staro kot novo. Bližje od gladkih in hladnih fasad, brezhibnih površin in sterilnih oken so mu razpoke na steni, oluščen omet, obrabljene granitne kocke in rjaste ograje.«
»Kot fotograf zato ljubi staro Ljubljano veliko bolj od sodobnih mestnih predelov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju